CrossTalk: Did the West’s ‘regime change op’ in Ukraine go ‘according to plan’?

by J P Maher on March 1, 2014

in J P Maher (team member), Russia, Ukraine

On YouTube:

Published on Feb 28, 2014 by RT

How similar is the situation in Ukraine to Egypt or Syria? Should Russia worry about its neighbor? Does NATO want Ukraine in alliance? And is the West ready to pay for Ukraine? CrossTalking with Daniel McAdams, James Carafano and Jacques Cheminade.

Watch all CrossTalk shows here:
(Sep 2009 – Feb 2011)
(Mar 2011 – Jul 2012)
(Jul 2012 – current)


Like us on Facebook
Follow us on Twitter
Follow us on Instagram
Follow us on Google+

RT (Russia Today) is a global news network broadcasting from Moscow and Washington studios. RT is the first news channel to break the 1 billion YouTube views benchmark.


Foulmouthed Victoria Nuland (nèe Nudelman) is the wife of neo-con, globalist aggressor, pro-Muslim, Serb-hater Robert Kagan.

The western MSM fails to report on the massive pro-Russian demonstrations in southern and eastern Ukraine.

{ 1 comment… read it below or add one }

1 guest March 1, 2014 at 3:42 pm

You may be interested in this:

On the site of Hinter Der Fichte they are reproducing emails hacked from the office of the adviser to the President of the Lithuanian Parliament which were exchanged between Vitali Klitschko and that official in which it appears that that country’s government officials were acting as middle-men in providing Klitsichko and his organization with monies and vital information re the Ukranian elected government. For example:

from Klitschko in December 2013: ….”Your colleague has arrived and started working with my team. He is a real professional and I think his services may be required even after the country is destabilized. I’ve also met your people from the Embassy. The information about Yanukovych’;s plans they handed me are very important for our common cause. I would like to receive this kind of information on a permanent basis.”

(If you do use this, they request that you kindly list them as the Source. The site is in German but the emails Klitschko sent are in English.)

Leave a Comment

Previous post:

Next post: